خط سرخ شهادت

خط سرخ شهادت

شهداشرمنده ایم
خط سرخ شهادت

خط سرخ شهادت

شهداشرمنده ایم

......به سرعت منتشر کنید

 

به سرعت منتشر کنید:

♥•٠·

این دعاییست که زمانیکه دعا کردی یکسال میگذرد و ملائکه نمیتوانند تمام حسنات آنرا بنویسند…

فکر کن اگر منتشر کنی و برای مردم تکرار کنی چقدر اجر میبری، نذار شیطان فریبت بده که بگی بعدا انجام میدم…

پیامبر از شیطان سؤال کرد که ای لعنت شده همنشینت کیست؟ 

شیطان گفت: رباخوار

گفت دوستت کیست؟

شیطان گفت: زنا کار

گفت همنشین صمیمیت کیست؟

شیطان گفت: افراد مست و شرابخوار 

پیامبر فرمود: مهمانت کیست؟

شیطان گفت: دزد و سارق

پیامبر فرمود که پیامبرت کیست؟

شیطان گفت: شخص ساحر و سحر کننده

پیامبر گفت: نور چشمی تو کیست؟

شیطان گفت: کسی که قسم به طلاق خورد.

پیامبر فرمود که حبیب و دوستدارت کیست؟

شیطان گفت کسیکه تارک نماز جمعه باشد.

پیامبر فرمود چه چیزی کمر تو را خورد میکند؟ 

شیطان گفت که مجاهد فی سبیل ا... و کرد پای آنها 

پیامبر فرمود چه چیز جسمت را ضعیف میکند؟

شیطان گفت: توبه، توبه کننده 

پیامبر گفت: چه چیز جگر تو را میسوزاند؟ 

شیطان گفت: زیادی استغفار در شب و روز 

پیامبر گفت: چه چیزی چهره ات را خوار میکند؟

شیطان گفت صدقه پنهانی و مخفی

اگر خواستی صاحب گنجی در بهشت شوی بگو: ''لاحول ولاقوة الابالله''

خدایا…!!!

گفتم: خسته ام…

گفتی: ( لاتقنطوامن رحمة الله… "از رحمت خدا ناامید نشوید" زمر/35)

گفتم: کسی نمیداند در دلم چی میگذره…

گفتی: (إن الله بین المرء وقلبه… "خداوند حائل است بین انسان و قلبش" انفال/26)

گفتم: کسی را ندارم…

گفتی: (نحن إقرب إلیه من حبل الورید…"ما از رگ گردن به تو نزدیکتریم" ق/16)

گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی...

گفتی: (فاذکرونی، أذکرکم… "مرا یاد کنید تا به یاد شما باشم" بقره/152)

اگه ثواب یکساله میخوای اینرا به دوستانت بفرست!

به فکر نمازت باش مثل شارژ موبایلت!

با صدای اذان بلند شو مثل صدای موبایلت!

از انگشات برای اذکار استفاده کن مثل صفحه کلید موبایلت!

قرآن را همیشه بخوان مثل پیامهای موبایلت!

خدایی ما کجاییم؟؟؟

کپی کنید ببینیم چی میشه؟

آرام بگو: "خدایا من عاشق توام و به تو نیاز دارم… به قلب من بیا"

اینرا برای ادد لیستت بفرست و خدا را به یادشان بیار تا امشب یه معجزه ببینی، چون بوسیله تو و این پیام هزاران نفر به یاد خدا می افتن…
 
ادامه مطلب ...

نادرترین وزیباترین موجود درجهان+عکس

نادرترین و زیباترین موجود در جهان + عکس


تراز: پروانه بال شیشه‌ای از گونه پروانه‌هایی است که در سال ۱۸۷۲ میلادی توصیف علمی شدند.

به گزارش تراز به نقل از عرش نیوز، یکی از زیباترین پروانه های دنیا پروانه شیشه ای است. این پروانه بال های بسیار نازکی دارد و البته جنس بال هایش به گونه ای است که می توان پشت آن را مشاهده کرد. این پروانه با نام "Greta Oto" شناخته می شود. پاناما، مکزیک و کاستاریکا زیستگاه این گونه‌است. پهنای بال این گونه ۴۹ تا ۵۰ میلی‌متر است. طول پاهای پیشین این پروانه نیز ۲۳ تا ۲۵ میلی‌متر است.

قسمتی از وصیت نامه شهید شوشتری : خــــــیلی زیباست

دیروز ازهرچه بود گذشتیم

 
امروزازهرچه بودیم گذشتیم

آنجا پشت خاکریزبودیم واینجا درپناه میز

دیروزدنبال گمنامی بودیم وامروز مواظبیم ناممان گم نشود

جبهه بوی ایمان میدادواینجا ایمانمان بومیدهد

آنجا درب اتاقمان مینوشتیم یاحسین فرماندهی ازآن توست 

الان مینویسیم بدون هماهنگی واردنشوید

الهی نصیرمان باش تابصیرگردیم

بصیرمان کن تا ازمسیربرنگردیم

آزادمان کن تااسیرنگردیم
 

محرم درراه است

أَمیرِی حُسَیْنٌ وَ نِعْمَ الاْمیرُ..







....دشمنان شیطان

اگه میخواید دشمنان شیطان روبشناسید این متن روبخونید

امید وارم شما هم از دشمنای شیطان باشید


هنگامى که رسول صلى الله علیه و آله و سلم با شیطان ملاقات کرد. از او پرسید: دشمنان تو از امت من چند طایفه هستند. گفت : 22 طایفه ، و من از ایشان در رنج به سر مى برم و دلم از دست آنها پر از خون است .


1. خود شما؛ اولین و سخت ترین دشمن من تویى . من هم ، از اول با تو دشمن بودم و بعدا هم خواهم بود. دشمنى تو با من هیچ وقت به صلح و صفا و دوستى مبدل نخواهد شد. فرمود: براى چه با من دشمنى ؟ گفت : براى آن که در قیامت گناه کاران را شفاعت مى کنى و زحمات مرا ضایع و امید قطع مى نمایى .



2. عالم عامل ؛ آن عالمى که به علم خود عمل کند، دشمن من است من هم دشمن او هستم . (اما عالمى که به علم خود عمل نکند دوست شیطان خواهد بود.) در این باره حضرت رسول صلى الله علیه و آله و سلم فرموده :



عالم و دانش مندى که به علم خود عمل کند، از هزار عابد براى شیطان خطرناک تر است .(183)



3. حامل قرآن ؛ کسى که قرآن را فرا گرفته ، و حفظ نموده و به تمام دستورها و احکامى که در آن آمده عمل مى کند، او دشمن من و من هم دشمن او هستم .(184)



4. مؤ ذن ؛ کسى که در پنج وقت نماز اذان بگوید و اقرار به شهادتین کند و مردم را از خواب بیدار و متوجه عبادت خدا و نماز نماید.



5. دوستان فقرا؛ آنها کسانى هستند که فقرا و مساکین را از یاد نمى برند، دایما متوجه آنها و به فکر آنها هستند. در همه جا و در هر شرایط از آنان دفاع مى کنند و زندگى ایشان را تاءمین مى نمایند.



6. دوستان ایتام ؛ کسانى که با یتیمان دوست و مهربان هستند، و همانند پدر و مادر دل سوز با آنان رفتار مى نمایند تا رنج یتیمى را احساس نکنند.


 بقیه ی مطلب در بخش ادامه ی مطلب
ادامه مطلب ...

نمازنفرین می کنداگر...

نماز چون در وقت آن گزارده شود ، سپید و درخشان نزد صاحب خود باز میگردد و میگوید: همانطور که مرا رعایت کردی خداوند تورا مورد رعایت و حفظ خویش قرار دهد.لیکن اگر نماز در غیر وقت آن گزارده شود سیاه و ظلمانی نزد صاحب خود می آید و میگوید : همانگونه که مرا ضایع ساختی ، خدایت ضایع و تباه سازد. حال ببین این نمازی که ما چشم شفاعت به آن داریم چگونه به ما نفرین میکند پس وای به حال کسی که شفیعان او دشمنانش باشند .


اندرزهاى دهگانه

اندرزهاى دهگانه
مردى از امام صادق (ع) اندرزى درخواست نمود! آن حضرت به او فرمودند:

1-
اگر خداى تعالى روزى را به عهده گرفته است غصه خوردنت براى چیست؟!

2-
اگر روزى تقسیم شده است، حرص و آز براى چیست؟!
3- و اگر سنجش (در قیامت) حق است، پس ثروت اندوزى براى چیست؟!
4-
و اگر عوض دادن خداى تعالى حق است، پس بخل ورزیدن براى چیست؟!

5-
و اگر کیفر الهى آتش دوزخ است، پس گناه براى چیست؟!

6- و اگر مرگ حق است، پس شادمانى براى چیست؟!
7- و اگر (کارنامه) اعمال بر خدا عرضه مى‏ شود، پس فریب براى چیست؟!
8- و اگر گذر کردن بر صراط حق است، پس خودپسندى براى چیست؟!
9- و اگر تمام چیزها به قضا و قدر است، پس اندوه براى چیست؟!
10- و اگر دنیا ناپایدار است، پس اعتماد و آرامش به آن براى چیست؟!(2)
----------------------------------
پى نوشتها:
1- مستدرک الوسائل ، ج 12، ص 173 - 174، ح 13810.
2- خصال صدوق ، ج 2، ص 450.

منبع:aviny.com



معجزه غدیر، امضای الهی

معجزه غدیر، امضای الهی

واقعه عجیبی که به عنوان یک معجزه، امضای الهی را بر خط پایان غدیر ثبت کرد جریان حارث فهری بود. در آخرین ساعات از روز سوم، او به همراه دوازده نفر از اصحابش نزد پیامبر صلی الله علیه و اله و سلم آمد و گفت:

ای محمد! سه سوال از تو دارم: آیا شهادت به یگانگی خداوند و پیامبری خودت را از جانب پروردگارت آورده ای یا از پیش خود گفتی؟ آیا نماز و زکات و حج و جهاد را از جانب پروردگار آورده ای یا از پیش خود گفتی؟ آیا این علی بن ابی طالب که گفتی ٍّ مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَعَلِیٌّ مَوْلَاه‏ ... از جانب پروردگار گفتی یا از پیش خود گفتی؟

حضرت در جواب هر سه سوال فرمودند:

خداوند به من وحی کرده است و واسطه بین من و خدا جبرئیل است و من اعلان کننده پیام خدا هستم و بدون اجازه پروردگارم خبری را اعلان نمی کنم.

حارث گفت:

خدایا اگر آنچه محمد می گوید حق و از جانب توست سنگی از آسمان بر ما ببار یا عذاب دردناکی بر ما بفرست.

و در روایت دیگر چنین است:

            خدایا، اگر محمد در آنچه می گوید صادق و راستگو است شعله ای از آتش بر ما بفرست.

همینکه سخن حارث تمام شد و براه افتاد خداوند سنگی را از آسمان بر او فرستاد که از مغزش وارد شد و از دُبُرش خارج گردید و همانجا او را هلاک کرد. در روایت دیگر: ابر غلیظی ظاهر شد و رعد و برقی بوجود آمد و صاعقه ای رخ داد و آتشی فرود آمد و همه دوازده نفر را سوزانید.

بعد از این جریان، آیه سَأَلَ سائِلٌ بِعَذابٍ واقِع (1) ‏ لِلْکافِرینَ لَیْسَ لَهُ دافِعٌ (2) ... نازل شد. پیامبر صلی الله علیه و اله و سلم به اصحابشان فرمودند: آیا دیدید و شنیدید؟ گفتند: آری.

و با این معجزه، بر همگان مسلم شد که غدیر از منبع وحی سرچشمه گرفته و یک فرمان الهی است.

علائم اخرالزمان

علائم آخر الزمان

1. مردان و زنان شبیه یکدیگر میشوند در پوشش و آرایش

2. مردان و زنان لباس تنگ و بدن نما میپوشند

3. خونریزی بین مردم عادی میشود

4.شعار دین کهنه می شود

5. به افراد بد دهان احترام می گذارند

6. امر به معروف را نهی و ترک می کنند و می گویند به تو چه ربطی دارد

7. در امور دین و خدا از مال کم هم دریغ می کنند و خرج نمی کنند

8. فاسق و منافق عزیز می شوند

9. آلات موسیقی در مساجد و روی قبرها نواخته می شود

10. صف های نماز جماعت مردم نشانه نفاق می شود

11. قرآن را سبک می شمارند و نمی شناسند مگر با صدای آواز و عنا

12. مردم از عالمان دین فرار میکنند

13. مردم بی دین می شوند و از دنیا می روند

14. افراد نادان زمام امور را به دست می گیرند

15 . صله رحم از بین می رود و جایش را به قطع رحم می دهد

16. افراد فاجر و فاسد زیاد میشوند

17. بازارها به هم نزدیک می شوند یعنی بازار تجارت و کسب

کاذب می شوند

18. تار و تنبور و نی را نیکو میشمارند و آلات موسیقی

همه جا ظاهر می شوند

19. فقرا آخرت خود را به دنیا می فروشند

20. مردم برای رئیس شدن حرص می زنند و طمع دارند

21. اطاعت بی چون و چرای مردان از همسران زیاد می شوند

22.پدرو مادر را لعن و نفرین می کنند

23. خیانت در مال شرکاءفراوان و عادی می  شود (کلاهبرداری)

24. پرده حیا از زنان برداشته می شود

25. سکته و مرگ ناگهانی زیاد می شود

26. دین مردم درهم و دینار می شود و خدای مردم شکمشان

27. آشنایان در وقت نیاز همدیگر را نمیشناسند

28. مردم غذاهای خوب می خورند و جامه های زیبا و فاخر می پوشند

و با آن فخر می فروشند

29. مردان با طلای حرام و ابریشم حرام خود را زینت می کنند

30. کودکان نسبت به بزرگترها و والدین بی حیا و بی ادب می شوند

31. عالمان به حرفشان عمل نمی کنند

32. مساجدرا نقاشی می کنند ظاهر مساجد آبادولی از نظر

هدایت و ارشاد ویران است

33. عیب کالا را پنهان می کنند

34. سوار شدن زنان بر روی زین ها (اعم از حیوان و غیر آن مثل

ماشین . موتور و......)

35. سبک شمردن زنا و هر رابطه دختر و پسر و زن و مرد

نا محرم عادی می شود

36. اسلام غریب میشود و از اسلام فقط نامی باقی می ماند

37. امر به معروف را زشت می شمارند و همه در ترکش مساوی اند

38. خرج کردن زیاد برای دنیاشان و دریغ از خرج کردن برای آخرت

39. مومنین در این زمان غمگین و حقیر و ذلیل می شوند

40. نماز را سبک شمرده و به جماعت نمی خوانند

41. موذن برای اذن گفتن پول می گیرند

42. قرآن مهجور و متروک می شود فقها و عالمان به قرآن اندک

43. برکت از مال و جان مردم گرفته می شوند (جوانمرگ می شوند)

44. افراد مورد اعتماد و امین کم می شوند

45. مال حلال کم می شوند

46. کم فروشی عادی می شود

47. ازدواج مرد با مرد و زن با زن صورت میگیرد و عادی می شود

48. فساد عمومی می شود

49. بیت المال وسیله شخصی می شود

50. مسکرات و نوشیدنی های حرام حلال می شوند

51. زکات مال ترک می شوند همانند خمس آن

52. صاحبان مال و ثروت بزرگ شمرده می شوند

53. مردم قبور شعراءرا محل عبادت قرار می دهند

54. هیچ چیز بهتر از دروغ در آن زمان نمی باشد

55. زبان راستگو و صادق کم است

56. مردم فرقه فرقه شده و از اهل نفاق تقلید می کنند

57. موسیقی مطرب رواج می یابد و معمول می شود و

کسی آن را نهی نمی کند

58. مردم شرب خمرو می خوارگی می کنند

59. زنان فرزندان رقاصه و آوازه خوان تربیت می کنند

60. طلاق زیاد می شود

61. صورت مردم انسانی اما دلهایشان شیطانی است

62. حرف حق را تکذیب می کنند

63. در عروسی ها هر کاری بخواهند می کنند

از گناه . فساد . ساز. آواز و......

64. از مردم جدا شوی تو را غیبت می کنند

65. بالا رفتن قیمت ها در آن زمان عادی می شود

66. شنیدن آیات قرآن سنگین می شود


منبع: کتاب الملاحم و الفتن و الغیبه نعمانی

http://yusufezahra.mihanblog.com/

پنج اصل اساسی برای تحریک ایمان

از خردمندی پرسیدند:
چگونه توانستی زندگی خود را بر پاکی بنا کنی؟
چرا اینقدر آرامی؟
چه چیزی سبب می شود که هیچ گاه خسته نشوی؟
چگونه است که دچار وسوسه نمی شوی؟
گفت: بعد از سال ها مطالعه وتجربه، زندگی خود را بر پنج اصل بنا کردم.

1-دانستم رزق مرا دیگری نمی خورد پس آرام شدم.
2-دانستم که خدا مرا می بیند پس حیا کردم.
3-دانستم که کار مرا دیگری انجام نمی دهد پس تلاش کردم.
4-دانستم که پایان کارم مرگ است پس مهیا شدم.
5-دانستم که نه نیکی و نه بدی گم نمی شوند.هرنیکی و بدی سرانجام به سوی صاحب او باز خواهند گشت.

 پس بر خوبی افزودم و از بدی دوری گزیدم.
 
و هر روز این پنج اصل را به خودم یادآوری می کنم! 

جدیدترین عکس از سردارقاسم سلیمانی

این روزها، چندین عکس یادگاری از مجاهدان عراقی در کنار سردار سلیمانی منتشر شده است که نشان از حضور این عزیز در کنار آنان دارد.
این جدیدترین عکس از آن ها است


فرازهای الهی نامه آیت الله حسن زاده آملی


الهی، وای برمن اگر دانشم رهزنم شود و کتابم حجابم!
الهی، چون تو حاضری چه جویم، و چون تو ناظری چه گویم.
الهی، چگونه گویم نشناختمت که شناختمت،و چگونه گویم شناختمت که نشناختمت.
الهی، از روی آفتاب وماه و ستارگان شرمنده ام،از انس وجان شرمنده ام، حتی از روی شیطان شرمنده ام،که همه در کار خود استوارند واین سست عهد، ناپایدار.
الهی، درذات خودم متحیرم تا چه رسد در ذات تو.
الهی، اگر چه درویشم ،ولی داراتر از من کیست، که تو دارایی منی.
الهی، اگر ستارالعیوب نبودی، ما از رسوایی چه می کردیم؟
الهی، هرچه بیشتر دانستم نادانتر شدم، بر نادانی ام بیفزا!
الهی، از شیاطین جن بریدن دشوار نیست، با شیاطین انس چه باید کرد.
الهی، بسیار کسانی دعوی بندگی کرده اند و دم از ترک دنیا زده اند، تا دنیا بدیشان روی آورد،جز وی همه را پشت پازده اند. این بنده در معرض امتحان در نیامده شرمسار است، به حق خودت((ثبت قلبی علی دینک!))
برگرفته از فرازهای الهی نامه آیت الله حسن زاده آملی(برای سلامتی استاد صلوات)